دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آخر خطم

آخر خطم و دیگه چشم من آب نمی خوره
این چاقو عمرا دسته ی خودش و باز نمیبُره
من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوریه
برنمی گردم که تـَـهِ این جاده اشک و کوریِه
یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام
دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام
هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار
دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

 

 



نظرات شما عزیزان:

....
ساعت23:54---4 خرداد 1392
سلام وب خوبی داری امیدوارم موفق باشی . تونستی یه سر هم به وب من بزن.
پاسخ:سلام مر30 ک سرزدی


amir55
ساعت13:48---28 ارديبهشت 1392
ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﯾﮏ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﯿﺮﻩ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ

ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﻣﺄﻭﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﺣﺘﯽ ﺳﺎﯾﺒﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻧﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮ

ﺟﻮﺍﺑﮕﻮﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ
پاسخ:خیلی قشنگ نوشتی آقاامیرممنونم


Ali
ساعت14:08---21 ارديبهشت 1392
آجی جون این دفعه مطمین باش که دیگه وبلاگت تو وبلاگم باز میشه برو امتحان کن!!!!!!!!پاسخ:الان بازشدمرسی

Ali
ساعت14:41---20 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگی داری قربونت برم با این وبلاگ قشنگت!!!پاسخ:مر30نظرلطفته ،خدانکنه داداش مهربونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 9:51 | |



کد